tirsdag 4. juni 2013

Gave + siste funn!!


Jeg har hjulpet en venninne med å pynte huset for salg, og som takk har jeg fått denne kannen! Jeg ble så glad både fordi den matcher bollen og koppen jeg har fra før, og i tillegg er den sjelden. Se hvor fint det ble!

Under ser du helgens magre loppefunn. Det er sjelden det er så lite å finne på loppis, men kanskje jeg har blitt for godt vant... Jeg likte spesielt godt vinkassen som blant annet kan brukes til tapetruller. De to andre rullene hadde jeg nok ikke kjøpt, men til en pris av 15 kroner var det ikke mye å lure på. 

3 kommentarer:

  1. Herlig stil, slik jeg liker :-)...blomstertapeten i orang/rosa var nydelig! Ha en fin kveld! Mvh Anita

    SvarSlett
  2. fine sager - er det stof med Miffy?

    SvarSlett
  3. This is the right blog for anyone who wants to find out about this topic. You realize so much its almost hard to argue with you (not that I actually would want…HaHa). You definitely put a new spin on a topic thats been written about for years. Gretuff, just great!

    Forums.matterhackers.com
    Information
    Click Here
    Visit Web

    SvarSlett